DAILY / SICK AND TIRED



Idag är jag en lite sjukling :( Tycker att det är väldigt trist att vara sjuk.. Hade planerat att gå på Mickes match ikväll, men icke sa nicke, ingen iskall ishockey rink för min del! Jag ska bara ligga hemma och äta c-vitamin och titta på idol! Ser faktiskt fram emot dagens tema i idol och speciellt tänker jag titta på hur Elin Kling ska styla idolerna med Michael Jackson-tema!


Har du tid,lust och kreativitet så finns det nu en aktuell frågestund hos mig. Du kan fråga nästan vad som helst (så länge det inte är för personligt) - du kanske undrar över något som har med mitt funktionshinder att göra? eller rent allmänt kring funktionshinder? Eller så vill du kanske veta något annat?

malin
2009-10-16 @ 16:41:57
http://malinsbusiness.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback