DAILY / BAD DAY?!

Idag vaknade jag som vanligt vid 7 tiden occh gick upp, gjorde i ordning mig och åt frukost. Jag hade på datorn hela tiden och uppdaterade skolanshemsida för igår var nämligen vår lärare sjuka så de skulle sskriva där om de inte kom idag. Om de inte var sjuka så skulle vi ha handledninggruppvis idag på förmiddagen, efter som det inte stod att de var sjuka när jag var tvungen att cykla ca 8.20 så antog jag att de skule komma. När jag nästan var framme fick jag ett sms om att allt var inställt idag. Och då har jag ca 1 mil till skolan! KUL. Jag cyklade i alla fall dit och det var fler än jag som var där som tur var. Så jag satt i sskolan till kl var lite i 10 sedan så drog jag och Victoria till systemet. Nästan lite pinsamt, kändes som om vi hängde på dörren! Det är inte ofta man är på systemet kl 10.05 liksom! Jaja nu har jag i alla fall cyklat den dryga milen tillbaka igen! Skönt. Ikväll är det pirats vs ninjas som gäller på .kauren! Jag ska vara pirat! :D


pic; Från tavlan i klassrummet. Någon i klassen som målat antagligen!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback