DAILY / VERY, VERY, VERY... BAD DAY!


Denna dagen har varit en riktigt dålig dag!
Den började med att jag städade nästan hela lägenheten, sedan packade jag massa kläder och saker som jag skulle ha med mig till Borås. Vid 10 tiden gick jag med all tung packning och i slask till stationen i Karlshamn. Tåget var försenat 40 minuter! När jag väl kom på så stängde de av de tåget för att de var alldeles för mycket försenat så då fick jag hoppa på en buss i Ronneby till Bergåsa istället. Så då missade jag mitt tåg vidare.. Jag fick allstå vänta utomhus i bergåsa i lite mer än en timme till nästa tåg kom. Därefter fick jag åka vidare till Emmaboda hoppa av och byta tåg direkt till Alvesta. I Alvesta fick jag vänta 3 HELA TIMMAR (!) på att nästa tåg till Borås skulle gå. Så efter många om och men så hamnade jag i Borås kl 7 istället för kl 3! Helt sjukt! På denna tiden han jag läsa hela chic, hela cosmopolitan (båda ut och in,bak och fram), äta en hel påse riesen plus att jag upptäckte att jag inte hade med mig mitt minneskort till systemkameran! Så det blir till att köpa ett nytt som jag kan ha i helgen annars blir det inga bilder!

Usch vilket långt inlägg, nu är jag trött efter 9 timmar på resande fot!
Godnatt på er!

sv; verkligen!! håller med dig :)

angelica blick
2010-02-04 @ 00:35:31
http://angelicablick.se

åh fyfan det där lät inte kul! fan vad jag hade grinat haha! tog 9 h för mig med! .. missade min buss med 5 min för att tåget var 15 min försenat .. så jävla surt! fick köpa en ny biljett för 300 spänn och då vänta i malmö i 1,5 h...weheeeeey party! men ha det nu så brabrabra hemma iaf :D pusssse

felicia
2010-02-04 @ 15:18:18
http://fcas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback