DAILY / MASSA TEXT

Åh, det har varit mycket att göra nu ett par dagar! Min mamma, pappa och lillebror har varit här i helgen, jag har jobbat två pass och jag har haft extrakurser och mycket att göra i skolan! Jag har även haft lite tekniska problem, jag fick världens stöt av min datorsladd och sedan funkade inte den, så nu kan jag inte använa min dator, tyvärr. Det har varit en hel del strul med det, men som tur är har Veronica i min klass en liknande dator och hennes sladd funkade till min dator så jag kunde lägga över det viktigaste på min hårddisk! Så nu får jag använda Mickes dator tills jag har köpt en ny sladd!!


Tur i oturen att det bara var sladden och inte hela datorn som blev förstörd!

Ida
2010-09-20 @ 01:29:15
http://idasvedlundstahl.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback