DAILY / MITT 2011

JANUARI

Det var en väldans massa snö ute.


Jag fotade min underbara vän Emma en massa i studion.

 

Jag fick agera skådespelare i en super äcklig film. (VARNING!)

 

Jag målade mina naglar lepoardmönstrade.

 

FEBRUARI

Jag pysslade en del och gjorde denna ringen i ståltråd.

 

Jag flyttpackade i mängder.

 

MARS

Jag och Micke flyttade in i en lägenhet som det visade sig vara mögel i...

 

Några klasskamrater och jag gick upp väldigt tidigt en morgon för att fota solupgången.

 

Jag färgade håret ljust.

 

APRIL

Våren närmade sig med stormsteg och jag gick runt klädd så här mest hela tiden.

 

Vi hade ett tio veckors arbete i skolan där jag och några klasskompisar gjorde mönsterdesign som sedan blev tapeter.

 

Jag hade en fantastisk vecka på Teneriffa med min familj.

 

I Sverige var det vår.

 

MAJ

Sommarlovet närmade sig med stormsteg.

 

Det blev en hel del fika och mat i vårsolen.

 

Mormors trädgård var full av fina blommor.

 

Jag var hand/nagel modell.

 

Det blev varmare ute och orange och rosa blev mina favorit färger på kläder och accessoarer.

 

JUNI

Vi fikade, grillade och festade med klassen innan sommarlovet.

 

Vi kollade på Ozzy Osbourne på Swedenrock.

 

Jag firade midsommar i Göteborgsskärgård, åkte båt, dansade runt midsommarstång och åt massa mat, precis så som en midsommar ska firas.

 

Jag såg ut så här ibland.

 

Jag åkte till Bali i slutet av månaden!

 

JULI

Jag var tre helt fantastiska veckor på Bali, drack drinkar och öl, tog surflektioner, red på elefanter, åkte rafting, solade, badade, festade och shoppade.

 

När jag kom hem från Bali var jag en brunis och klädde mig ungefär så här.

 

Jag klippte page och färgade håret rött.

 

Min portfolio emmabrandmark.com kom upp någonstans här också.

 

AUGUSTI

Jag fyllde 22 år och min lillebror 14 år.

 

Jag fick ett par lolita skor i födelsedagspresent av min bästa vän. Jag köpte även en ny väska på Nelly.coms outlet på Åhaga.

 

Jag fick ett litet skrivbord/sminkbord av mormor där jag fixade i ordning min dator och min nya ritplatta som jag fick i födelsedagspresent.

 

Jag och Micke flyttade in i en ny lägenhet.

 

Jag köpte en senapsgul tröja på H&M som blev en favorit under hela hösten.

 

Jag började min 10 veckor långa praktik på Nelly.com

 

SEPTEMBER

Jag var många timmar på Nelly.com där jag fotade kläder, modeller och smycken.

 

Jag fick agera en hel del skomodell så mina ben och fötter fanns/finns på Nelly.com.

 

Varje fredag och ibland lite oftare åt Nelly.com gänget Sushi eller något annat gott som lunch.

 

Jag köpte massa basplagg och...

 

...min älskade Odd Molly tröja.

 

Jag firade min flytt till Borås med mina underbara vänner.

 

Det regnade och jag gick klädd så här ibland.

 

OKTOBER

Jag fick följa med till Jönköping på en image fotografering med bästa Nelly.com gänget.

 

Jag,  Madde och...

 

...Felice hittade varandra. Vi jobbade, fotade och lunchade tillsammans.

 

Mina ben blev en header för Nelly Shoes på Nelly.com.

 

Jag träffade Margareta van den Bosch på Fashion Days i Borås...

 

...och Frida Fahrman på en inspelning/fotografering på Nelly.com

 

Jag fick äran att fotografera Kenza Zouiten...

 

...och Ellen Claesson.

 

Sanna Tranlöv och Siri Vikman som är designers för märket Nelly Trend hittade mig och vi började sammarbeta.

 

Jag tog denna bilden som senare kom med i Nelly.coms nyhetsbrev.

 

Min gröna luddtröja blev en favorit.

 

NOVEMBER

Jag skulle sett Rihanna i Malmö, men vi kom bara till kön. Konserten blev inställd i sista stund.

 

Men jag och Micke fick några mysiga dagar i Malmö ändå, checkade in på Hilton, shoppade och såg på Tintin i 3d.

 

Mitt hår blev rödare och jag fick även orangea slingor i det.

 

Jag började praktisera på Rekyl Reklambyrå och träffade många underbara människor.

 

Jag köpte min älskade päls (fusk).

 

Det blev många goda frukostar på Rekyl.

 

Jag köpte bland annat dessa skor ur Elin Klings Nowhere kollektion.

 

DECEMBER

Jag hjälpte Rekyl på en fotografering för Hejco på Studion i Borås.

 

Jag jobbade några dagar på Nelly.com.

 

Min blogg var med i Metro.

 

Jag fick vara med på Rekyl Reklambyrås julfest. Vilken kväll måste jag säga!

 

Julafton spenderades med familjen och massa julklappar fick jag.

 

På juldagen var jag med mina underbara vänner i Borås!

 

Jag firade in det nya året med en mysig kväll med underbara vänner!


Det har varit ett extremt händelserikt år verkar det som! :) Bilderna på dej med den vita volangblusen och de höga vita shortsen är verkligen jätte fina tycker jag! Kraamis

Catrin
2012-01-03 @ 14:10:03
http://catrinlofstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback