DAILY / SISTA VECKAN I FEBRUARI FRÅN INSTAGRAM


1. Uppgift till Digital Modeskiss på Textilhögskolan i Borås. 2. Smoothie och massa mys på Café Esters + Fina armband, neon från Bikbok och svart från Glitter. 3. Knasig bild från Esters, från Sannalundb's instagram. 4. Jag i mössa. 5. "Streetfashion" på väg hem från skolan. 6. Våren är på väg och jag letade fram mina Converse. 7. Nytt superbra hårspray från osis+ (ca 120 kr) 8. Hemmabakade kladdmuffins med mintchoklad. 9. Sannas söta tatuering. 10. Eftermiddags fika i skolan för att orka med de sista timmarna. 11. Hejhej. 12. Så många semlor som jag har ätit i år har jag nog aldrig stoppat i mig innan, nu ska jag inte äta en enda semla till på ett bra tag! PS. Jag heter emmabrandmark på instagram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback