DAILY / 2012

nI januari vann jag en tävling med bilden ovan och fick hem ett paket med massa Matrix produkter, jag var även med i Divine Magazine.
I februari köpte jag min lilla ögonsten, en Canon 5d mark II och jag gick runt i min päls mest hela tiden.
Mars blev en varmare månad och jag tillsammans med mina klasskompisar satt på bryggan och drack te på lunchen och på rasterna. Jag blev kär i ljusa kläder.
I april kom mitt print som jag designat för NLY Trend ut på nelly.com, jag designade även påskkort.
iI maj åt jag och Micke massa glass och njöt av solen. Jag fikade med mina fina klasskompisar vid vattnet och jag tog min kandidatexamen.
Juli var den bästa månaden, då firade jag och Micke 5 år tillsammans och en vitguldring fick en plats på min vänstra hand. Jag färgade även bort mitt röda hår.
I juli jobbade jag super mycket på Bikbok och när jag inte jobbade gick jag på afterwork med vänner.
I augusti var jag med fina vänner i Åhus och sedan med Micke och hans föräldrar på Hanö. Jag fyllde år och fick den finaste presenten av Micke.
I september gjorde jag min enda utlandsresa för 2012, hela min familj och kille åkte till London och hade en underbar weekend. Jag blev kär i enkelt och helvitt.
I oktober köpte jag min första bil, fick mitt drömjobb på Rekyl Reklambyrå, flyttade ifrån min älskling till Borås och var på maskerad.
November blev en stressig, rolig, jobbig månad och jag slutde lägga upp inlägg på bloggen.
December, god jul och gott nytt.
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback